Politica retur

Fiecare consumator are dreptul la retur în baza legii. Conform Ordonanței OUG
34/04.07.2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la
distanță: ”Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanta, în termen
de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot
cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.”
Produsele trebuie returnate în aceleaşi condiţii în care le-aţi primit: în recipientul
original, sigilate şi cu eticheta nedeteriorată, în termen de 30 de zile de la data efectuării
comenzii. În acest termen, puteți returna produsele fără a invocarea niciunui motiv, dar cu
suportarea costurilor de livrare (transport). Clientul poate trimite retur produsele achiziționate
online prin orice firmă de curierat rapid, însoțite de formularul de retur completat.

Solicitările de retur se notifică la adresa de e-mail dannagruie@yahoo.com sau la
numărul de telefon 0767251330

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului iar TIRBAN IOAN
INTREPRINDERE INDIVIDUALA se obligă să restituie clientului sumele încasate pentru
produsele returnate, în termen de maxim 30 de zile de la data primirii și verificării returului,
dacă prevederile de mai jos au fost respectate.

Produsele pentru care se acceptă retur:
• Produsele trebuie returnate în aceleaşi condiţii în care le-aţi primit: în recipientul original,
sigilate şi cu eticheta nedeteriorată.

Produsele pentru care nu se acceptă retur:
• Produsele desigilate;
• Produsele care prezintă lovituri sau au ambalajul deteriorat (ambalaj rupt, urme de murdărie,
pete, umezeală);

Procedura de retur
Se va face intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin următoarele metode:
• Prin intermediul adresei de email: dannagruie@yahoo.com
• Telefonic:0767251330

Solicitarea de retur trebuie să conțină următoarele informații:
• Nume/prenume (obligatoriu):
• Adresă de livrare (obligatoriu:
• Adresă de email (dacă este cazul):
• Nr. de telefon (obligatoriu):
• Data când a fost plasată comanda (obligatoriu):
• Data când s-a pimit coletul (obligatoriu):

Modalitățile de restituire sunt:
• Restituire în contul din care a fost efectuată plata (pentru comenzile achitate online cu
cardul).
• Restituire în contul indicat de client sau prin mandat poștal pentru comenzile achitate prin OP
sau ramburs.